Als uw vraag niet wordt vermeld, neemt u dan per e-mail contact met ons op. We proberen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Algemeen

Hoe werkt Studio Mooibos?
Op de StudioMooibos-pagina kan je meer lezen over Studio Mooibos. Studio Mooibos maakt handgemaakte houten sieraden die zowel in de winkel als online gekocht kunnen worden. 

Hoe werken de maten?
Voor onze ringen gebruiken we de diameter in mm als maat. De eenvoudigste manier om een ​​ringmaat te bepalen is gebaseerd op een andere ring die goed past. Je neemt een passende ring (of je 'leent' een ring van iemand als je die persoon wilt verrassen) en plaatst hem op een liniaal. Plaats de binnenkant van de ring op 0 cm en lees het aantal millimeters aan de andere kant. Zo vindt u de juiste diameter!

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
Alle productprijzen op de website zijn inclusief btw.

Hoe kan ik een item delen met mijn vrienden?
U kunt een product delen via onze social media-pagina (u vindt dit onderaan onze website). We vinden dit altijd leuk!

Bestellen

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?
Wanneer de bestelling is betaald, ontvangt u automatisch een bevestiging. U krijgt vervolgens nogmaals een bericht als het pakket is verzonden.

Mijn bestelling is verzonden. Kan ik mijn bestelling volgen?
Nee, dat is niet mogelijk. Het pakket wordt verzonden in een gefrankeerde bubbel-envelop of brievenbus zonder track & trace-code.

Afleveren

Wat zijn de levertijden?
We streven ernaar om zo snel mogelijk een bestelling te verzenden. De levertijden kunnen per product verschillen. We streven naar een levertijd van 1-3 werkdagen voor het verzenden van de oorbellen, kettingen en armbanden en een levertijd van ongeveer één week voor de ringen en sieradendoosjes. Neem contact met ons op als u het product nog niet hebt ontvangen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Bijna al onze pakketten passen in de brievenbus. U hoeft niet thuis te zijn, omdat de bezorger het pakket in uw brievenbus aflevert. Past het pakket niet in de brievenbus dan wordt de levering afgeleverd bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt (u ontvangt dan een kaartje in de brienvebus) of afgeleverd bij een van uw buren.

Betaling

Op welke manieren kan ik betalen?
Nadat u een product hebt besteld, ontvangt u een e-mailbevestiging en de factuur van uw aankoop. U kunt de volgende betalingsopties gebruiken: iDEAL en directe bankoverschrijving.
Wanneer u iDEAL gebruikt, betaalt u in de bekende internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Het bedrag wordt direct van de betaalrekening afgeschreven. Een vertrouwde, veilige en gemakkelijke manier van betalen.
Als u een rechtstreekse bankoverschrijving gebruikt, wordt uw product zo snel mogelijk na ontvangst van de betaling verzonden.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. Meer informatie over de verzendkosten is te vinden op de pagina Verzenden en retourneren. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en het land van bestemming. De meeste producten worden als brievenbuspakket verzonden.

Kan ik mijn product retourneren?
Als u niet tevreden bent met uw product, kunt u het product onder bepaalde voorwaarden retourneren.

Hoe kan ik mijn product retourneren?
Als het product niet naar uw wens is, moet u dit binnen 14 dagen na het bestellen van het product melden via een e-mail met: welk artikel u wilt retourneren, de reden en vermelding van het ordernummer.
U ontvangt een bevestiging. Na ontvangst van deze bevestiging moet u het product binnen 14 dagen aan ons retourneren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?
Wanneer we het pakket correct hebben ontvangen (zonder schade), zal de aankoopprijs worden terugbetaald.
De terugbetaling zal binnen 14 dagen na ontvangst van de ontbinding worden betaald, op voorwaarde dat het geretourneerde product is ontvangen.

Klachten

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik nu doen?
Neem zo snel mogelijk per e-mail contact met ons op en vermeld uw bestelgegevens en telefoonnummer. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt per e-mail contact met ons opnemen. Op deze manier hopen we de klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen.

© 2016 - 2018 Studio Mooibos | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel