Staat uw vraag er niet bij, neem dan per mail contact met ons op. Wij proberen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Algemeen

Hoe werkt Studio Mooibos?
Op de pagina Over Studio Mooibos kunt u meer lezen over Studio Mooibos. Studio Mooibos maakt handgemaakte houten sieraden. 

Hoe werken de maten?
Voor onze ringen gebruiken wij de diamater in mm als maat. De makkelijkste manier om een ringmaat te bepalen is aan de hand van een andere ring die goed past.  Je neemt een passende ring (of je 'leent' een ring van iemand als je voor die persoon wil verrassen) en legt deze op een liniaal. Leg de binnenzijde van de ring op 0 cm en lees aan de andere binnenzijde het aantal milimeters af. Zo vind je de juiste diameter! 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle productprijzen op de website zijn inclusief btw.

Hoe kan ik een item delen met mijn vriend(inn)en?
U kunt een product delen door gebruik te maken van onze social media pagina (deze vind je onderaan onze website). Wij vinden dit natuurlijk altijd leuk!

Bestellen

Hoe weet ik of mijn bestelling goed ontvangen is?
Wanneer de bestelling betaald is ontvangt u automatisch een bevestiging. Daarna wordt uw pakket verzonden.

Mijn bestelling is verzonden. Kan ik mijn bestelling volgen?
Nee. Het pakketje wordt verzonden in een bubbeltjesenvelop of brievenbusdoosje zonder track&trace code.

Bezorgen

Wat zijn de levertijden?
Wij streven er naar om een bestelling zo snel mogelijk op te sturen. Wij streven naar een levertijd van 1-3 werkdagen voor het verzenden van de oorbellen en een levertijd van ongeveer een week voor de ringen. Wanneer u het product vervolgens nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Bijna al onze pakketjes passen door de brievenbus. U hoeft dan niet thuis te zijn, omdat de bezorger het pakket in uw brievenbus bezorgd. Mocht het pakket niet door de brievenbus passen dan wordt de levering aangeboden de eerstvolgende dag nogmaals bij u aangeboden of bij een van uw buren bezorgd. 

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?
Nadat u een product heeft besteld, ontvangt u per e-mail een bevestiging en de factuur van uw aankoop. U kunt bij ons gebruik maken van de volgende betalingsmogelijkheden: iDEAL en directe bankoverschrijving.
Wanneer u gebruikt maakt van iDEAL, rekent u af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Het bedrag wordt direct van de betaalrekening afgeschreven. Een vertrouwde, veilige en gemakkelijke manier van betalen.
Wanneer u gebruik maakt van directe bankoverschrijving, wordt uw product zo spoedig mogelijk verzonden na ontvangst van de betaling. 

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. Meer informatie over de verzendkosten vindt u op de pagina Verzenden en Retourneren. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en het land van bestemming. De meeste producten zullen verzonden worden als brievenbuspakje. 

Retourneren

Is het mogelijk om mijn product retour te sturen?
Wanneer u niet tevreden bent over uw product kunt u het product onder enkele voorwaarden retour sturen.

Hoe moet ik mijn product retour sturen?
Mocht het product niet naar wens zijn, dient u dit binnen 14 dagen na bestelling van het product te melden via een e-mail met daarin: welk item u wilt retourneren, de reden en vermelding van het ordernummer.
U ontvangt daarop een bevestiging. Na ontvangst van deze bevestiging dient u het product binnen 14 dagen naar ons te retourneren.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren. 

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik een product terug stuur?
Wanneer wij het pakket juist hebben ontvangen (zonder beschadigingen) zal het aankoopbedrag vergoed worden.
De terugbetaling zal voldaan worden binnen 14 dagen na ontvangst van de ontbinding, mits het geretourneerde product is ontvangen.

Klachten

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik nu doen?
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via e-mail en vermeld daarin uw bestelgegevens en telefoonnummer. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt per e-mail contact opnemen met ons. Op die manier hopen wij de klacht zo snel mogelijk met u op te kunnen lossen.

© 2016 - 2018 Studio Mooibos | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel